tirsdag 20. april 2010

Slåball ftw!


Idag har jeg vært på skolen. 2 timer norsk, 1 time RLE, 1 time engelsk fordjuping og 2 timer gym! Serisøt, tirsdag er en elsk dag. Ja, jeg skulle skrive serisøt, og ikke seriøst. I gymmen hadde vi slåball, noe jeg liker! Vi spilte mot B, og jeg tror vi vant siden de nesten aldri var ''inne''. Men vi var best uansett, og klassa mi er jo best.

Jeg lagde rundstykker til de andre idag, når de kom hjem. De ble jo kjempeglade, og det var da bra. Nå ser jeg på jentene fra toten, og jeg bare ler jeg. De er jo utrolig kule, som tørr. Det står det utrolig respekt av. Men, nå får jeg gå å finne en appelsin, og se på paradise hotel. Jeg må si at Victoria er best, de andre jentene er bare så ukule. Eller, liker Tine godt da - og alle guttene. Bra at Victoria lever livet ut, og tørr å være seg selv. Hallo, hvem har ikke StineM og Tine klina med inne der da? Haha...

PÅ BILDET ER DET CENTRAL PARK I NEW YORK, HAR SKREVET OM DET I ENGELSK FORDJUPING! I WANT TO GO THERE SOOOON!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar