mandag 19. april 2010

Jeg bare elsker skolen!

Hver mandag er høydepunktet å begynne på skolen igjen etter en veldig kjedelig helg. Ironi til de grader. Herregud, det er kjedelig å begynne på skolen igjen etter helgen. Det er så utrolig godt å bare sove lenge, og ta livet chill. Og jeg er bare max cool og sånn ... TULLA!

Men på skolen idag gjorde vi egentlig ikke noe spesielt. Fikk igjen en samf.prøve som jeg fikk 4-er på, og engelsktentmen som har faktisk har brent opp. Så, det gikk jo kjempebra. Har og gjort unna siste del av mattetentamen - exel ftw! Gikk over all forventning, ble skikkelig glad da jeg innså at jeg hvertfall har 1 av 2 opg riktig. Nice one, Mari.

Neida så eeee. Skulle egentlig treffe noen venner, men ble heller hjemme. Er utrolig sliten etter en boring helg. Nå skal jeg danse litt, før jeg skal spise kake. Jeg skal få flat mage skjønner dere, og jeg bruker dansing til det. Effektivt - og morro på samme tid! Anbefales på det sterkeste, hehe. Skal danse til noen Justin Bieber sanger, oh lord. Før hata jeg han, men nå seriøst elsker jeg han. Det er som at jeg er forelska ellerno, og vi er jo like gamle og - JUSTIN? Come to mama!

<-- holy lord, he is cute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar