mandag 26. april 2010

PRØVEEKSAMEN I MUNTLIG!

Idag fikk vi vite hva vi kom opp i muntlig eksamen. Jeg er såklart sist på listen, så jeg satt og alle ''plassene'' ble tatt. Så ropte de opp navnet mitt og sa: du skal ha ENGELSK FORDJUPING! Åherregud, det var akkurat det jeg ville opp i! Jeg ble så utrolig glad, det var bare 7 stk som kom opp i det da! Jeg skal skrive om Los Angeles og Hollywood, mens opg B er bare å snakke om familien sin, om meg selv, hva jeg skal i ferien, fremtidsplaner osv.. Blir kjempegodt. Har begynt som smått, men skal vell bruke hele morgendagen på det. Må intervjue læreren først! Har 5-er i muntlig engelsk fordjuping eller 5-er i engelsk fordjuping da, så håper jeg skal klare ivertfall 4er eller en 5er. Men da får jeg lese litt jeg da, vi snakkes lissom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar