lørdag 24. april 2010

Gooo Maaarey!


Jeg elsker dans! Må bare så sagt det.. Det er faktisk en veldig stor del av livet mitt, og jeg danser hver eneste dag i 30 min til 2 timer! Det er en lidenskap som jeg elsker høyt! Dans er kjæresten min ass, neida. Men det er noe jeg virkelig liker.
Dagen min idag starta med at jeg gikk på internett, søkte på www.facebook.com, logga meg inn og fikk skikkelig vondt i magen da det sto over hele 'siste nytt' R.I.P, høyt elsker, dypt savnet! Alle hadde skrevet det. Jeg bor i ei lita bygd, det nesten alle kjenner alle - men alle vet hvem hverandre er. Da var det en 19 år gammel gutt som hadde kjørt seg ihel i natt. Fysøren! Ja, jeg vet hvem det er og det kom som et stort sjokk! R.I.P, tenker på familie og venner, det må gjøre utrolig vondt å miste en så fantastisk person! :-(

Så det var ikke en fin start på dagen egentlig. Har også vært på danseavsluttning, og der hadde vi 1 minutts stillhet. Det var helt rolig i salen, uten et pip. Men han fortjente det! Men danserene var utrolig flinke og det var kjempemorsomt å se på!

Og til alle som driver å ser stygt på voe, snakker stygt om voe eller skriver forjævlige stygge ting til henne: slutt med det! Hun er faen meg et menneske med følelser hun også da vell.. Det samme med alle drittkommentarene til Victoria Norrman! Slutt med det, det dere driver med er rett og slett mobbing.. Og mange som skriver sånne kommentarer er imot mobbing, men det de driver med er jo faen meg nettmobbing. Bare drit i da! Get a life...

- HVA SYNEST DERE OM FOLK SOM SKRIVER STYGGE TING TIL ANDRE?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar